loading...
قفس
amoo بازدید : 18 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خرید ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868 


قیمت : 920000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868 


قیمت ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868


 


قوری چینی

جنس قوری مدل «PH-BD9874-1» ار چینی ساخته شده  و 1 لیتر گنجایش دارد. این قوری چینی 635 گرم وزن دارد و برای دم کردن چای، دمنوش، قهوه و دیگر نوشیدنی‌هایی که  نیاز به دم کردن دارند، مناسب خواهد بود. همچنین داخل این قوری فیلتری از جنس فلز هم وجود دارد تا از بیرون ریختن تفاله‌های چای یا دمنوش داخل لیوان جلوگیری کرده و دیگر نیازی به استفاده از توری نداشته باشید. تحت هیچ شرایطی این قوری را داخل مایکروفر قرار ندهید و با ماشین ظرف‌شویی نشویید تا بتوانید مدت زمان طولانی‌تری از آن استفاده کنید. جنس بدنه این قوری چینی بوده ولی همان‌طور که در تصویر آن می‌بینید قسمتی‌های از بدنه آن پوشش کروم دارد که به دلیل براق بودن، زیبایی خاصی به آن بخشیده است. قطر دهانه‌ی این قوری 8.5 سانتی‌متر، ارتفاع آن با احتساب درپوش 15 ، عرض آن 21 و طول کلی قوری هم 13.5 سانتی‌متر هستند. البته باید توجه داشته باشید که منظور ازعرض کلی، طول قوری همراه با دسته و لوله‌ی آن است و این سایز تنها مختص طول محفظه‌ی چای نیست.  

کتری استیل

کتری لاکچری از استیل ساخته شده است که به‌جرئت می‌توان گفت فلزی قابل‌اطمینان برای کتری و قوری به‌شمار می‌رود؛ زیرا حرارت را به صورت یکسان به تمام نقاط ظرف منتقل می‌کند. این کتری با پوشش نیکل و کروم که دارد، باعث پوشش آینه‌ای روی این محصول شده که به زیبایی آن افزوده است. این محصول دارای دو دسته از جنس باکالیت نسوز و با طراحی ارگونومیک که دارد جابه‌جایی آن را آسان تر می کند و در برابر گرمایی که از بدنه کتری به دسته‌ منتقل می‎‌شود، مقاوم است. شیر استیل این کتری نیز کاملا مستحکم بوده، همچنین دستگیره آن از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت است که مانع داغ شدن و آسیب رساندن به دست شما می‌شود. ارتفاع این کتری 21.5، طول 30 و عرض 34.2 سانتی‌متر و وزن آن 1105 گرم است. همچنین قطر دهانه آن از اندازه مناسبی برخوردار است و همچنین درپوش که برای آن در نظر گرفته شده است دارای حفره‌های کوچکی بوده که به خوبی بخار را به قوری منتل می‌کنند. گنجایش کتری 6 لیتر و ضخامت قابل‌توجهی در بخش کفی دارد که موجب انتقال یکدست حرارت می‌شود. این محصول قابلیت استفاده روی انواع اجاق‌های گازی، برقی، سرامیکی و هالوژنی را دارد.

حرف آخر و نگهداری

با خرید یک ست کتری و قوری  نیازهای روزانه شما را بر طرف می‌کنند. این ست باید فقط به صورت دستی شسته شوند و به هیچ عنوان از ماشین ظرف‌شویی استفاده نشود. با یک اسفنج نرم و مقدار کمی مایع ظرف‌شویی، این ظرف را بشورید و در نهایت با دستمال نرم خشک کنید. محصولات «لاکچری» زیبا، بی‌نظیر و با کیفیت هستند و با طراحی‌ نسبتا ساده‌شان می‌تواند آشپزخانه شما را جذاب‌تر کنند.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


برای مهیاکردن یک چای خوش‌طعم و خوش‌عطر، اولین قدم استفاده از ست کتری و قوری با کیفیت ساخت عالی است. کتری اگر از جنس مناسبی برخوردار نباشد، طعم چای را ناخوشایند و رنگ آن را کدر و تیره می‌کند. ست کتری و قوری «Luxury» (لاکچری) مدل « PH-BD9874-1» بدنه‌ای از استیل و قابل‌استفاده روی گاز دارد. کتری لاکچری دارای شیر است و با سطح مقطعی پهن به‌خوبی روی صفحه‌ی اجاق‌گاز قرار می‌گیرد. این محصول دسته‌هایی از باکالیت نسوز دارد که دربرابر حرارت آسیب نخواهند دید. شیر بلند تعبیه‌شده برای این محصول هنگام استفاده روی گاز دردسر ایجاد نخواهد کرد. گنجایش کتری این محصول 4 لیتر بوده که برای خانواده پرجمعیت مناسب بوده و همچنین گنجایش قوری این محصول 1 لیتر است. قوری جنس چینی دارد که مانع از تغییر رنگ چای می‌شود. دسته‌ی قوری به‌شکلی طراحی شده است که برای بلندکردن آن کمترین فشار به مچ دست شما وارد می‌شود. درپوش کتری حفره‌هایی دارد که باعث می‌شود بخار آب به‌خوبی از آن خارج شود.


 



تصاویر بیشتر


 



ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868
ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868
ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868
ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868


 


 


خرید ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868 ارزان , ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868 ,خرید اینترنتی ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868, خرید ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868 با قیمت 920000 ,خرید ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868 فقط 920000 ,خرید Miscellaneous ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868 ,خرید Miscellaneous با قیمت 920000,kharid ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868, gheymat ست کتری و قوری لاکچری مدل PH-BD9868  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو